Sunday, February 5, 2012

İnternetten kız bulmak

Bu zamana kadar sayısını hatırlamadığım kadar erkekle internet ortamında tanışıp birlikte oldum ve bu konuya aşina bir genç kadın olarak, nerde neler yapmanız gerektiğini sizlerle paylaşacağım.

Neden internet?
Etrafımda onca kız var,
Çevrem çok geniş ama işe yaramıyor,
Bu kadar kız tanıyorum ama hepsi beni kankası olarak görüyor,
Tek gecelik ilişki isteyen kızlar beni tercih etmiyor" diyenlerdenseniz,
 Hatta çirkin olduğunuzu düşünüyorsanız :

Bütün düşündüklerinizi unutun. Çünkü biz kadınlar çoğu zaman tanıdığımız erkeklerle sevişmeyiz. Siz erkeklerin bu konularda ağzı gevşektir. Seviştiğiniz kızın her şeyini cümlealeme anlatırsınız. Kim içinde bulunduğu arkadaş ortamında adı orospuya çıksın ister ki? Bu yüzden biz kadınlar seviştiğimiz erkekleri bizi tanımayanların arasından seçeriz. HAtta öyle ki şu anki erkek arkadaşımla bir kere bile sevişmeyip, internetten tanıştığım erkeklerle birlikte oluyorum, o da beni bakire olarak bilip prensesi yapıyor (: Tabi kadınlar arası çekişmeler mevcutsa, çok dayanılmaz bir erkekseniz ve kızlardan biri size aşıksa bunlar istisnai durumlar olacaktır.

Evet şekerlerim, ilerleyen bölümlerde bu amaç uğruna kullanabileceğiniz platformları, yapmanız ve yapmamanız gereken şeyleri inceleyeceğiz (: Ve en önemlisi hiç tanımadığınız bir insana nasıl güven verirsiniz? Güven kelimesini aklınızda tutun canlarım, çünkü çok karşımıza çıkacak. Öpüyorum hepinizi belki internet ortamında sizinle de karşılaşırız (:








3 comments:

  1. Nasil bu siteye geldim bilmiyorum da, senin su konusma tarzindan fazlasiyla etkilendim. Ingiltere`de yasiyorum ben, sen Istanbuldasin sanirim. m.u.r.a.t@hotmail.co.uk adresim benim, bi mail atsana bana, muhabbet edelim

    ReplyDelete
  2. ulan fake oldugun her halinden belli, hem arkadas grubumuzda adim orospuya ciksin istemem erkek arkadasim beni bakire saniyor falan diosun, hemde burada kendi ismin ve fotolarinla bunlari anlatiosun, bizde yedik :)

    ReplyDelete
  3. ne işim var burada manitadan ayrıdıldım ben of ulan offf senınde gıderın var ama.....

    ReplyDelete